onsdag 16 december

tjena tjena bloggen.
vet ni vad?  idag har jag varit lyckligare än någonsin förut.
fråga mig inte varför, för de har jag inte uppfattat själv än.
men allafall så vare först skolan, slutade runt nångång.. minns
inte vad klockan va, men vi sluta mycket tidigare än schemat
allafall.. tog bussen hem och så kom älskling hit. vi har inte
gjort så mycket idag, tagit lite kort osv.. men ah. och imorgon
ska älskling sova här, för er som är intresserade.

o.b.s
så ska jag nog inte sluta blogga. jag ska fortsätta blogga som
vanligt tror jag. eller jag kommer inte få blogga eller ihuvetaget
sitta vid datan så länge jag är med älskling. för de tycker han
inte om. han tycker att jag är osocial då, men de får vi stå ut med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0