men allafall..

.. godmorgon på er alla.
Har ni de en varm och mysig julaftons morgon då?
De har allafall jag, så att ni vet ;)



* Jag ska till min moster först, de va ju sagt att jag skulle till pappa eller ah, till min faster rättare sagt. Men nu äre så här att jag, lillasyster & mamma drar till min moster först och firar.

* Sen går jag och syster över till faster och firar med dom där. De kommer bli mysigt, eftersom jag älskar deras hus på nått sätt. Inredningen är typ ''modern'' och sånt. Helt sjukt fint bor dom.

* Runt 13:00 kommer jag inte blogga nåmer. För de är då vi ska till moster. Och eftersom jag ska vara social med släkten så blir de ingen bloggning. Synd va? ;)   

* Bloggar KANSKE sen när jag kommer hem, beror på älsklings humör -.-



_-  Men nu ska jag sluta skriva och börja fixa mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0