måste skriva av mig.. igen!

okej, nu ska jag skriva allting från början mellan mig och pappa!

de börja med att jag och robin gick till ica för att möta mamma.
sen åkte vi med henne hem till henne, och jag somnade.
så när jag vaknade så hade han ring och skrivit sms, och på de stod de;
''du kan iallafall höra av dig är du försvinner :@''
bara de att vi mötte han på väg upp på affären, och sen kan jag inte råför
att jag somna innan jag hann säga nått!

sen frågade jag honom om han kunde köpa cider till mig eftersom de är
bättre om föräldrarna fixar än nån främmande person som kan ha haft
vafan som helst. och då svara han inte.

jag ba; pappa?

han ba; ja vad vill du

jag ba; shit vad grinig man är.. jag kommer och hämtar mina saker nån dag

han ba; du kan hämta dom idag så att jag kan låsa dörren.

jag ba; ah då kan du lika hjärna ta min nyckel oxå.


så när jag kommer dit och ska hämta allting så var han skit grinig och börja
skrika att jag var dum som trodde att han skulle köpa de åt mig osv.
men i thailand kunna han göra de, då fick jag dricka vafuck jag vela, så ah!
så du din anonyma äckliga fitta! kom direkt till mig, öga mot öga och säg de
istället för att vara anonym. så jävla patetiskt.
skiter i vad du tror nu, för nu har jag allafall sagt sanningen, skiter i dig.
du bör skaffa dig ett liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0