lördag lördag lördag!

förlåt för dålig uppdatering.
men igår när jag kom hem somnade jag och älskling typ dirr.
kom hem innan tolv. för att visa mamma hur duktig jag är så att
jag får fortsätta utan att hon ska vara orolig. kul va? :D

skit samma. har inte gjort så mycket idag, jag och älskling har
typ bara spelat massa olika spel osv. om 50 min ska vi till stan
och lira bowling igen. sjukt kul asså, jag svär! hahah.
men denna gång hoppas jag att jag vinner och inte älskling.
och om mamma vinner måste jag springa hem, fan fan fan! haha
så henne ska ni INTE heja på, right? :D hahaha.

kanske uppdaterar senare.
och juste, vi har kollat på ''johan falk - leo gaut'' och den va faktist
as bra. värd att se. och senare ska vi kolla på ''day of the dead''
nån som sett den? inte jag iaf. men hur är den? läskig? rolig?
berätta hjärna innan jag ser den tack.
men nu hinner jag inte skriva mer, höhö. vi hörs efter bowlingen när
vi ska kolla på ''day of the dead''. tjarrå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ljuger du. Du stack i från din pappa för han inte ville köpa sprit åt

dej

2009-12-12 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0