lite om igår och idag!

måndag;
först skola, slutade som vanligt runt halv ett.
drog hem ett tag för att jag har världens mensverk tror jag.
sen drog jag till sätra och mött juliapulia som jag kanske har
saknat sisådär as mycket! vi kollade på en hel film, och sen
små snuttar ur en annan. fuck vad mitt hjärta dunkade asså.
jag trodde jag skulle dö!
* paranormal activity
* fingerprints

föredarar nog bamse och såna filmer, ja!
men allafall, älskling kom och hämtade mig typ ja, va va hon då..
halv tio - tio kanske. och vi gjorde inte så mycket när vi kom hem
till mig, försökte få mig att somna, men de var rent ut sagt omöjligt
asså shit! aldrig varit så rädd i hela mitt liv. fuck dom filmerna,
KOLLA INTE!




tisdag;
mamma väckte mig typ sju, men klev inte upp fören kvart i åtta
eftersom jag inte har kunnat sovit ett skit inatt. fast älskling låg
bervid mig! shit asså.. aja skit samma. vi åkte och plocka upp
bästavän på väg till skolan för att se nån ''föreställning'' och den
va fan rolig, hahahah! efter jag hade slutat runt halv tio så va jag
barnvakt åt alva. bara de att jag somna, så mamma och elin fick
ta över, eh hehe förlåt bebis!


gick inte rotera! men visst är hon söt då? ;)

senare kommer nog älskling till mig som vanligt, eftersom jag ba
älskar när han är hos mig! han är underbar! de ska ni ha klart för
er allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0