kom nyss hem

tjabba, nu är jag hemma fårn skolan.
sket i att stanna och göra ett prov, engelska prov.
jag lovar, jga tar igen de nån annan dag ist.
jag orkade helt seriöst inte idag, helt jävla slut.
allafall så är jag as sugen på vindruvor eller ett äpple.
ska nog gå och köpa ett sånt, eller nånting.
men de skulle inte sitta fel med godis heller. men nej marre!
du ska inte äta sånt, de är inte bra för dig i denna situation!
jajuste.. jag ska funder på en sak tills imorgon, och sen
snacka med sofie.. men jag vet inte vad jag vill göra, fan fan fan!
men aja, allting löser sig inom sin tid. klarar de nog ändå i längden
men vi får se hure blir, skit samma. uppdaterar senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0