HEJDÅ

godmorgon. eller vad man ska säga..
vaknade för ett ''bra'' tag sen bervid älskling.
han somnade kanske runt två halv tre och
jag runt sex, ba joo.. jag är ju inte alls trött nu eller
nej nej, hur kan man tro de? -.-

men allafall, hen drog runt tre och sånt.
och imorgon äre julafton. och hur nice blir inte de då?
först ska jag till pappa och fira jul med hans sida av
familjen. sen går jag till min moster, för där är andra
halvan av failjen och firar. eftersom mina föräldrar
inte bor tillsammans. och om jag inte är med och firar jul
med pappa så får jag inga julklappar av farmor och farfar..
inte ens dagen efter, så de tog man kanske som ett litet
hot, men skit samma. de finns ju folk som ändå inte tror mig
hur mycket bevis jag än har..!
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0