H lr D

* Min nya mobil
Och ja, jag vet att den har funnits ett jävla bra tag. Men jag gillar den
den är helt klart bäst!

 

* Armband
De är så jävla snygg med armband så de finns inte. Och dom ska vara
silvriga, INTE guldiga!



* Vamra och ljusa vinterskor
Själv tycker jag att vinterskor inte ska vara mörka, eftersom dagarna
är de blir de bara allmänt tråkigt. Dom ska vara ljusa. Vita eller nån ljus
färg. Svart? Nej usch!




* Pengar.
Jag älskar att shopa och därför hissar jag pengar. Och btW; jag har börjat
fått lite mer pengar nu, eftersom jag har en sån snäll pappa! love you..



* Pälsmössor
Asså helt seriöst, dom är SKIT fula ju ;s
De kan fan inte bara vara jag som tycker de, asså seriöst. Haha, jag
skrattar er rakt upp i ansiktet som använder sånna!


* Sår på knogarna
De svider, de gör ont! Vad ni än gör, slå inte i nått hårt när ni får damp
eller blir jävligt förbannad på nån.. ni kommer ångra er sen när ni får
se era händer efteråt, tro mig..!


* Fjortisar
Ja.. som sagt, jag tänker inte sluta dissa dom. Jag har precis fått min
syster att sluta med snoddar.. tror jag! Jag hoppas iaf de, för de är
helt seriöst de fulaste som finns! Get a life. ÄCKLIGA FJORTISAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0