Gódag!

Hallådär alla bloggläsare.
Ännu en gång, förlåt för dålig uppdatering.
Men dirket när jag ''vaknade'' åkte jag till stallet, och har nyss kommit hem typ. Ska snart hoppa in i duschen sen vet jag inte om jag ska ut med nån, eller vara hemma med mamma idag. Men allafall så är de hockey idag, brynäs - frölunda..   Vilka tror ni vinner då? ;)   Så svårt att gissa är de ju inte. Men jag säger ingenting, man ska inte klaga på nått man inte kan själv. Hahah..

Men juste, jag va i stallet idag och nån som kallas ''ödlan''.. Shit! Jävla tjatkärring, seriöst! :o
Jag och nån till gick ut för att hämta hästarna (de är nån ny i stallet) och så gick jag in först, men märkte inte att den andra var längt efter så när jag öppnar stalldörren och går in med Thurbo så klagar den dära äcklig ödlan på att jag måste vända och stänga dörren efter mig.. Och innan jag fick mitt utbrott (mamma såg att jag var på väg att explodera) så sa mamma ''Men de kommer en till häst ju?'' så sa hon ingenting. Men seriöst.. Hade inte mamma varit där hade jag helt seriöst exploderat! VEM FAN I HELVETET STÄNGER STALLDÖRREN NÄR DE KOMMER EN HÄST EFTER EN!? IDIOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0