FS..?

Ja, jag har precis läst FS och om jag får säga de själv tycker jag att den ''anonyma'' personen som skriver allt är minst lika patetisk som dom ''stora'' bloggarna kissie och dessie. Jag menar, de verkar bara som om hon är avundsjuk ? på dom, men ja okej! dom redegerar sina biler, and so what? dom gör väl som dom vill? och tro mig, de är inte bara ''en'' som ser de. Alla ser de med egna ögon, hon behöver inte skriva en jävla massa skit för att vi ska förstå att dom är ''fejk'', eller att bilderna är de. Jag blev iaf lite irriterad! Och jag har full förståelse till att dom blir irriterad på den anonyma bloggaren. För allt hon skriver tror inte jag är sant. Dom som skickar in till den bloggen kan ju lika hjärna bara hitta på, eller hur? lika mycket som kissie och dessie.

Men de är ju min åsik, och eran skiter jag fullständigt i! För jag tycker dom alla tre bloggarna är patetiska, eller dom som bloggar bloggarna är helt patetiska. Skaffa er ett liv ist för att lägga er i andras och skriva en massa skit om dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0