förlåt..

.. för att jag inte har bloggat nånting.
men de är för att jag har inte haft tid att sitta vid datan
dom senaste dagarna typ. jag ska berätta lite iaf.

FREDAG;
vi va lediga och så sov jag till halv två, skulle till jossan men
drog ner på stan till bellan ist. hängde med henne hem till henne
för att hon skulle käka osv. och jag har saknat henne så här
JÄTTE mycket ska ni veta. iaf, efter ett tag kom lilla linnea oxå.
saknat henne med, as mycket! vi skulle ner på stan men sen så
drog dom till brynjan ist så jag stanna på stan med kristin.
hängde med henne till stallet och tog in två hästar och gjorde
kväller åt dom. sen tillbaka till stan, hoppa av vid polhem.
köpte lite godis inne på filmkedjan och väntade på att älskling
skulle komma hem från nån skol bandy eller hur man ska skriva.
va med honom resten av kvällen. puss på de!




LÖRDAG;
vakna upp brevid älskling runt typ halv tio. vi gjorde inte så mycket på
dagen, men sen fick jag för mig att vi skulle bowla så då beställde vi tid
och sånt. så kl 21:00 till 22:00 bowlade vi, och de va skit roligt. ledde typ
hela ''matchen'' men så sen i slutet när jag inte orkade klotet längre så
tar robin in på mig och vinner med typ 13 poäng. suck.. lilla sur jag blev
dårå, nej nej inte alls! men iaf efter de så va vi hemma hela kvällen och
kollade på tv. de va en skit bra film på tv, men minns fan inte vad den heter.
höhö, men aa. gick och la oss typ ett tror jag. eller jag somnade inte fören
jag vet inte när, och älskling somna skit fort, hahah! så söt när han sover,
ni ska vbara veta asså!

SÖNDAG;
vakna upp brevid älskling idag igen. har inte gjort ett piss idag, men so what?
de är söndag och de är en vilo dag eller hur man ska kalla de. jag tycker de
är onödigt att dra iväg nån stans på söndagar för att man är ju slut sen i helgen
då liksom. eller är jag ensam om de? ;o   allafall.. kom till pappa för ett tag sen,
men han är inte hemma, vet fan inte när han kommer heller.. eftersom han inte
svarar på mina sms. snällt? nej inte ett dugg. men ah, känner att detta blev ett
skit långt inlägg. kommer lite intressantare inlägg under kvällens gång.
så; puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0