förlåt?..

ja, jag är hemsk ledsen. men de finns inget jag kan göra åt att jag inte kom in på internet igår efter stallet. och jag har ingen bild på tottohästen än, eftersom jag glömde kameran hos mamma, yeah! kul eller inte. men ni ska få en bil på honom nån dag, jag lovar! men iaf, jag gjorde inte ett piss efter stallet, kolla på film och duscha!

och idag vart de skola för min del.
8:30 - 9:40 idortt
10:.. - 11:20 engelska
LUNCH
''12:10'' - 12:30 ellära
minns inte när vi börja elläran eftersom vi alltid börjar tidigare på den. fråga inte varför för de har jag inget riktigt svar på liksom. allafall.. drog till p7 efter vi slutat för att hämta min engelska bok, eftersom jag har prov imorgon kl 15:30 i aulan för er som vela veta ;)   älskling kommer iaf hit lite senare, och vet inte vad som händer då. kanske stan? kanske film? jag vet helt seriöst inte men aja, hörs senare pussdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0