brittany murphy? vem är de..?

brittany murphy? vem är de..?
jag menar, första bilden jag såg på henne kände jag igen henne men kunna fan inte placera vart jag sett henne osv. men sen sökte satt jag och kolla på bilder på eminem och kom in på 8 mile. den filmen är ju så jävla bra! men allafall, jag ska komma till saken! jag tror att alla ni säg säger att ni inte vet vem hon är för att ni är vana att se henne såhär;



* kort hår inte alls som hon ser ut på dom senaste bilderna. jag menar, hon är känd. och så tror jag inte att alla unga i sverige ba ''vem fan är hon'' för liksom hon va med i succen 8 mile som sagt. den har ju alla sett eller hur? de kan ni inte neka till. men sedan när de kommer upp en nyare bild på denna fina skapelsen så låssas ni inte om henne. helt patetiskt!
(läste ett inlägg från kissie och gaybloggen. därför jag tog upp de!)


brittany murphy vila i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0