anonyma kan dö!

Anonym:
varför ljuger du. Du stack i från din pappa för han inte ville köpa sprit åt
dej

Hahahahaha!
patetiskt?  ja!
jag drog fuck inte från honom för de? drog och drog kan man fuck inte
säga att jag gjorde ;s eftersom han skrev ''du kan komma och hämta dina
grejer idag så att jag kan låsa dörren''. så kom fan inte med nått annat
din fega äcklig fitta! hatar verkligen anonyma kommentarer.
och om jag visste hur man gjorde hade jag kunnat tagit reda på vem du
är ändå. men eftersom jag inte är så inne på datorer så kan jag inte de.
men du är iaf jävligt patetisk.

jag har tre ord åt såna som dig; DRA ÅT HELVETET!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ljuger du

2009-12-13 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0