2009!

Listan om vad jag hunnit med under hela 2009:

 

* Skaffat världens underbaraste pojkvän
* Skaffat skit många nya vänner som redan betyder as mycket för mig
* Varit utomlands - Thailand



* Blivit ett år äldre - 16år!
* Färgat håret 178 gånger typ, brunt - blont - brunt
* Supit skallen av mig ett par gånger då
* Flygit för fösta gången i mitt liv - hur underbar var inte de då?
* Gjort saker jag aldrig tänkt på att göra tidigare
* Börjat blogga - tror jag
* Täffat gamla vänner som jag inte träffat sen jag gick i blöja
* Flyttat hem till pappa - sen tillbaka till mamma.
* **** *******´* föräldrar skildes, så synd!
* Varit barnvakt
* Fått 3 nya mobiler, och blir kanske en 4de innan detta år tar slut

- Just nu kommer jag inte på nå mer, men de kommer väl så småning om.
Allafall så kommer de en lista som dom flersta gör:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut:
Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften:
Aldrig haft några nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Känner och känner, vet vem de är och hon blev mamma. Så sött!!

4. Dog någon som stod dig nära:
JA! Muffe :(

5.Vilka länder besökte du:
Thailand

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010:
Sommaren 2009 är nått jag ALLTID kommer att minnas. De kommer aldrig kunna bli som då!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas:
14/4, 28/4 och 30/4

8. Vad var din största framgång 2009:
Jag började på gymnasiet

9. Största misstaget:
Jadu.. Finns nog ett par stycken såna

10. Har du varit sjuk eller skadat dig:
Båda och, men jag har inte skadat mig med flit.

11. Bästa köpet:
Mobiler (LLLLL) - mmmmm love it

12. Vad spenderade du mest pengar på:
De är olika från månad till månad

13. Gjorde någonting dig riktigt glad:
Jo de kan jag ju lova

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009:
 Jay sean - down
Lady GaGa - Bad romance

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer:
Jag vet inte

17. Vad önskar du att du gjort mindre:
Jag vet inte

18. Hur tillbringar du julen:
först drar jag till pappa, sen till faster och firar jul med henne, mina 2 kusiner, deras pappa, min farbror, farmor och farfar. Sen går jag över till moster och firar med henne, mamma, johan, jocke, alva, morbror och hans ''fru'' och barn (kaneke), morfar och mormor.

19. Blev du kär i år:
Ja men skoja inte!



20. Favoritprogram på TV:

Paradise Hotel (?)

21. Bästa boken du läste i år:
Ingo

22. Största musikaliska upptäckten:
?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år:
Mobil och pengar

25. Något du önskade dig men inte fick:
System kamera

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009:
Bowlade med mina brudar

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre:
Tror inte de..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009:
Olika från dag till dag

29. Vad fick dig att må bra:
Min stora kärlek

30. Vilken kändis var du mest sugen på:
Mmmmm grrr.. De vill ni allt veta va? ;)

31. Vem saknade du:
Ebba Sikberg

32. De bästa nya människorna du träffade:
Dom flesta jag träffade är dom bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0