pimp you'r phone. för den kommer aldrig kunna bli lika snygg som min så sug.

nu vare så att min mobil har varit på lagning ett bra tag nu tycker jag och saknaden är väldigt stor efter min söta rosa mobil :( och just nu så sitter jag här med en skit gammal mobil som bara kan ta sig i röven för den är så jävla seg..
I HATE IT!    men aa.. sånt är livet illa nog. jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få tillbaka den nununu!

''är de nån skillnad att ha den dära till vänster medans den andra är på laging?''
svar; men ja är du dum eller? den rosa är mitt liv. vad skulle jag göra utan den?
asså jag menar.. de är den bäst'aste mobil jag någonsin har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0