morgonbloggning!

nämen tjae.
nu ska jag skriva ett morgoninlägg. haha.
jag vaknade kl 05:59 av att jag inte kunna somna om, så vaddå? då kunna jag lika hjärna
kliva upp och sånt. jag hoppa in i duschen för att duscha och de har aldrig varit skönare att
duscha än vad de va då. puss på de. iallafall.. när jag duschat klart fixade jag min lillasyster
och skjutsade henne till emely. (hennes kompis) sen åkte jag hem igen, och vet ni!?
jag bara hatar gubbar/tanter som stannar en efter vägen och säger ''kör sakare'' dööööö.
iallafall.. sitter här nu, ska väl fixa mig och sen dra hem till jennifer och sen far vi till skolan.
mums på de. ska träffa sofia, matilda och nån annan marre utanför. haha. JAG LÄNGTAR!
aja pussss ;*
jennifer -  jenniferviklund.blogg.se
besökkkkk! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0