moppeförklarning.

ja jag lova ju att jag skulle skriva lite om hur vi hade sönder pappas moppe;
jag kan ju börjar med att berätta att pappa har en liten röd ''kinapuff'' råtrimmad osv.
men han har även en såndär packbox som typ alla gammla gubbar har och så.
aa och de är ju en sån dära typ ''bromslampa'' på en sån som lyser rött när man bromsar.
aao och den låssnade på brynes när vi skulle till stan och ja.. haha!
sen så skulle vi tillbaka till brynäs för att kolla om pamela va hemma efter som hon skulle
förklara lite för mig.. men tyvär så äre slut nu, för hon va inte hemma och de
va hon som sa att vi skulle snacka och att hon skulle komma till mig. men skit samma.
robin stod och prata med hennes bror ett tag, jag och marre stod vi mopparna och
bestämde att vi skulle åka och trösta lilla älskipälski amanda blom. för hon va depp.
men hon vela att bara marre skulle komma fram och de accepterade vi andra.
sen så smsa min pappa mig;
''pappa - vart tog ni vägen?''
''jag - vi kommer snart''
(och då var vi i valbo, tar ett tag att åka, haha! + att vi skulle lämna hem marre)
''pappa - jag går och lägger mig nu''
phhhu. då hade vi lång tid på oss att limma ihop den dära grejen på packboxen.
vi åkte hem med marre som sagt. och sen hem till mamma och kolla om vi hade limm
och ja de hade vi men jag trodde jag hade fixat de med skruvarna så robin lät de ligga kvar
här tills vi kom tillbaka och så tappade jag den dära grejen igen efter vägen hem till pappa
från mamma, hur lyckat är de då? haha. lilla dampen jag fick.
aja sen så fick vi limma ihop de hos pappa men de sytes att nått hade hänt med den
så vi skrev en lapp till honom, och den löd;
''de dära röda på din packbox låssnade så vi/jag försökte limma de, men du kan ju ta och kolla på de och sedan ringa mig. puss m.v.h marre.''
och imorse ringde han och väckte med, tacktack. väldigt tacksam annars kommer jag inte upp
till skolan imorgon, ska upp sex fast vi börjar halv elva. hehe.

eh aa de va väl de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0