hur bär ni er åt?

men nu fåre vara nog. va äre för fel på bilddagboken? jag menar.. de är en hemsida ingen jävla hund. och den kanske behöver en liten time out men hallå? de har gått hur länge som helst nu och jag vill in in in in in in på sidan nu. jag bajsar på dig. och sen är jag fett irri för de är nån liten äcklig fjortis som sitter framför datan och kaxar med mig igen, men när hon er mig irl så kollar hon bort. jag hatar sånna. har ni aldrig blivit utsatta för sånna själva? om inte har ni jävligt tur ska jag tala om för er, de är de värsta som finns. jag hatar't jag har inte gjorter ett jävla piss. jag är mig själv, men ni små fjortisar som sitter framför datan och kaxar och har en visningsbild på er själva med 70 lager idomin och strumpor i bh'n.
ni är bara fekj, vad skulle du göra om nån kom på dig? h3h3 (6' jag ska sätta dit dig din lilla fjortis. puss ;:**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0