guitar hero gud

¨
igår;
först fixade jag mig och drog iväg till kate. efter de runt typ åtta (?)
kom robin och hämta mig och vi drog till pappa och kollade på film, vi kollade på xXx;2
haha, ja du.. den va ju bra iaf.
sen efter den filmen så skulle pappa gå upp och sova
eftersom han inte har lov som vi har. så när han gick och la sig började vi spela guitar hero 2 eller 3.
haha de gick ju som de gick, och gissa vem som vann då?  maha, vem kan de vara om de inte
hade varit jag? ^^, aja sen efter de så spelade vi bartman@LEGO. hur kul va inte de i början då?
men efter ett tag blir man så less på alla uppdrag för dom är omöjliga så man får typ superdamp.
haha, runt halv tre drog vi hem till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0