frys ner mig så att ni kan komma ikapp

hallådär
vaknade runt tolv. FAN jag ska jju vända tillbaka på dygnen, men älskling håller mig vaken så jävla länge på nätterna att jag inte orkar kliva upp tidigare. haha aja ialla fall, runt åtta - nio igår började jag och min lilla syster att baka. det blev muffins och kladdkaka. men kladdkakan blev typ inte god alls så aa.. hahah blää. vill du ha äre bara att säga till lixx ;DD

idag vet jag inte vad jag ska göra. de är en annan sak, jag ska böja blogg normalt nu och vill att den ska bli succé. så ni bör kommentera och säga vad ni tycker jag kan skriva om, för jag suger på att hitta på nått att skriva om mer än min vardag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0