filmtime igår med baby :*

btw, jag och robin kollade ju på film igår och lovade att jag skulle nattblogga om jag orkade men jag orkade inte så nu ska jag berätta lite.
vi kollade på;

* hitta nemo

* den lilla enhörningen

eftersom jag var på sånt där humör för en sorglig film igår så fick de bli dom dära två. för jag tycker '' hitta nemo '' är fett sorglig i början eftersom mamman dör och alla andra yngel. aw.. och den lilla enhörningen är sorglig för att i precis samma ögonblick som den föds så dör märgen (hästmamman) och de är så synd om ett föl när mamman dör för då måste man mata den med nappflaska själv osv. men eftersom de va en enhörning så va han ju magisk och va inte föl i mer än en dag. och nu får ni en bild på filmerna;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0