dödödödö!

hallå där alla blogg läsare
nu vare så här att jag kom hem från stallet för ett tag sen och är helt slut.
va uppe fett länge igår och så vakna jag tjugo över elva men somna om och vakna runt typ ett tror jag de va. jag åkte och hämtade lillesyrran i harnäs för hon hade varit där med skolan och sånt sen direkt när jag kommer hem så drog jag och robin ner till stallet. jag red idag för en gång skull. brukar inte göra de när robin är med men idag hade han inget val. och hästen är ju damp i huvet, rädd för precis allting kul.. aja.

senare vet jag inte vad jag ska göra för jag är helt slut och är på skit dåligt humör, och de värkar min lillsyster oxå vara så hon sitter och svär till ett spel och just nu vill jag bara döda henne fan. äckliga unge..!
flera inlägg kommer under dagen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0