ännu en dag som blev ssuper

time to blogg'a nurå.
hallå där alla bloggläsare. nu är jag här igen och ska skriva några rader om gårdagen;
* de börja med att jag och robin åkte och fiska, eh jag fick två jätte småa aborrar (?) fett söta.
* sen drog vi hem till mamma och hämta pengar, sedan bar de av hem till pappa.
* robin åkte till stan och jag stanna kvar hos pappa och spela GH3 och jag äger ut alla på de.
* sen kom robin tillbaka och vi lira lite GH3 tillsammans och de va roligt.
* sen får jag ett sms från marre ''va med mig ngn?'' och självklart att vi kunna vara med henne.
(de va allt skit längesen jag va med henne, och lika så för robin.)
* robin åkte och hämta henne och dom köpte snus oxå, blää.
* när dom kom till mig så spela marre lite GH3 själv, sen kolla jag robin marre pappa och tony
på en film, en super bra film, lite humor i den, eller vad sägeru marre? h3h3.
* sen stack vi ut, men kom på att vi inte skulle åka tre på min moppe så vi fick låna pappas. mycket snällt.
* åker runt lite och sen kommer vi på att vi skulle snacka med pamela.. men nejnej!
(detta var din enda chans att berätta för mig och du tog den inte, slutet på vår vänskap? who know.)
* så smsa marre med amanda så drog vi till valbo istellet. SKIT KALLT kan jag lova.
(men jag va den enda med vinterjacka på mig. HAHA losers!)
* sen åkte vi hem med marre och sen hem till min mamma, försökte laga en sak vi/jag hade sönder på pappas moppe.
(eh heheh jag trodde han skulle döda mig, så jag vela inte berätta men jag var ju tvungen att berätta vad som hände, men han blev inte ens i närheten av arg. och hur bra är inte de? ;o)
* sen drog jag och robin och lämnade pappas moppe hos honom och sen hem till mamma igen och la oss i sängen.

de var nog allt. och ett inlägg om hur vi hade sönder en sak kommer snart.
de blev lite mycket i de hära så aa. ni fattar. pussS; *

randombild från google. men har en sådan moppe
and i love it!

Kommentarer
Postat av: marreliito :D

hahaha, filmen ägde och kvällen ägde :D

tack för kvällen :D puss :*

2009-08-24 @ 10:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0