i'm back!

Nu va det ett jävla tag sen jag blogga känner jag, och det kanske inte var det bästa valet.. Men nu har jag kommit upp på fötterna igen och ska börja blogga lite smått och kanske mer och mer eftersom, de får vi se.
Men just nu sitter jag vid datan i bara underkläder och älskling är ute och spelar bandy med en kompis och jag väntar på att han ska komma in så vi kan duscha tillsammans ;) rawr..
Btw, igår hade jag och min älskling ett och etthalft år. Grattis kanske!?


Föresten så har jag ganska mycket att berätta. Men orkar inte riktigt berätta precis allt, för då kanske ni skulle bli uttråkade oxå? ;) aja.. jag fick en iphone4 förra helgen, och skit nöjd med den. (fast det finns ett litet fel jag hackar upp mig på och det är att jag inte kommer in på applestor eller itunes, eller kan inte ladda ner nått från dom. och vet inte hur jag ska ta mig till..)  osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0